söndag 18 april 2010

Bostadsrätt

Fick ett ryck och var och tittade på en bostadsrätt idag.. Jag och 25 andra... Så det blir nog inget där... MKt pengar lär den gå för med. Start på 800 med en väldigt låg hyra så folk kan nog tänka sig att buda ganska mkt..

Känns som att jag kanske borde ta reda på hur mkt jag kan lägga innan jag börjar ge mig in i bostadsdjungeln.. Kan vara en bra ide, hehe

Började fundera på flytt.. Trivs ju oerhört bra i min lilla etta. Jag trivs! Men samtidigt kan det ju vara skoj att ha en lägenhet som är min och bara min. Göra om till så man vill ha det! Har kollar på massa bilder idag på lägenheter och det finns sjukt mycket snyggt inredda rum. Rött är hett!! Jag skulle nog ha en röd fondvägg i vardagsrummet, kanske.. Svarta och vita möbler till... Mmmm det hade blivit något det... Hade absolut haft lila någonstans med! I like... 

Men men.... 

Annars då?
Hmm, nja jag skulle nog kunna tänka mig att stryka denna helg. Ur minnet, ur andras minnen... Bort bort bort!! Väljer att inte tänka... I morgon är en annan dag. Då börjar nya utmaningar.. Kanske dags att börja ta tag i beach 2010 på allvar.. Jag är ful och äcklig så jag kan dra

2 kommentarer:

Anna P sa...

Nya dag, ny vecka, nya möjligheter. Nu kör vi!! :)

Det är kul att titta på lägenheter och planera och funderar hur man själv skulle vilja ha det. Skulle kunna sitta i timmar och fantisera - bra tidsfördriv.
Kram

Lisa Eriksson sa...

Ja det är ett jäkligt bra tidsfördriv.. Jag vill göra om!!! Vill ha ett stort vardagsrum och massa pengar så att jag kan köpa de möbler som jag vill! Åh lovely :D