måndag 26 april 2010

Tomt

Tomt, tomt, tomt, tomt, tomt, tomt, tomt, tomt, tomt, tomt, tomt, tomt, tomt, tomt, tomt, tomt, tomt, tomt, tomt, tomt, tomt, tomt, tomt, tomt, tomt, tomt, tomt, tomt, tomt, tomt, tomt, tomt, tomt, tomt, tomt, tomt, tomt, tomt, tomt!

Idag känner jag värmen från våren i luften ute.. är inte det underbart eller vad????? Snart sommar!

Längtar till v 24, 25 och 26. Då blir det roadtrip tre helger i rad. L-vik, Ö-vik och L-vik igen. Vik ska det va! Tror att alla de helgerna kommer att bli jätteskoj! Skönt att ha så mkt skoj att se fram emot.

I helgen är det Valborg. Verkar som att alla har planer på själva aftonen så det blir nog till att grilla ensam som det ska bli tal om att få grilla. Men det gör inget för på lördagen ska jag iväg med Kisa-gänget. Till sjöss!! Ska bli skoj det med!

Trivselhäng med arbetskamraterna på torsdag med. jag har varit med och fixat... Skoj när man får vara lite ansvarig tycker jag. bestämma vad som ska göras. då blir det bara skoj :P

3 kommentarer:

Anna P sa...

Vik är bra! Du får ju komma till VästerVIK i sommar också! :D
Kul med mycket planer framöver!! :)

Ass sa...

Det blir tre kalashelger det där :D Det känner jag på mig!!!

Lisa Eriksson sa...

Till havs till havs på äventyyyyr!! Skrålar!

Nej men vik är bra, kan nog klämma in Västervik med :D

Då har jag fyra kalashelger att se bra emot :D