torsdag 22 april 2010

Noll

Jag har ingen inspiration för att blogga... Ska man sluta då?

Hmmmmm, nej vill inte....

Nej men ont i halsen fick jag idag i alla fall. Men inte lär jag väl bli sjuk nej för sånt sysslar jag inte med. Hur dumt det än låter så önskar jag att jag ibland fick vara lite sjuk. Förutom så där allmänt sjuk i huvudet som jag redan är asså ;) Noll sjukdagar på 3,5 år. Det tycker jag är ganska bra!

Idag har världens bästa grupp skapats på FB: Det var inte mitt fel, ja i alla fall inte BARA mitt fel :)
Jag gick med i den - konstigt va?! Hela 53  medlemmar nu - det är bättre än mina 6 som jag fick i min lilla fina grupp (som nu inte finns längre...)

Ser på hockey, hejar på Djurgården - jag är förvånad själv! Men lixom HV - näääääääe

I morgon är det helg, jag har i princip inte en enda plan spikad.. Känns helt ok för jag vet att jag kommer att hitta på ngt iaf... Vet bara inte när o vad ;)

Nej nu ska jag bädda ner mig underfilten och schasa bort en ömmande hals....

Glöm inte bort livets stora gåta!
CYA! ;) (barnslig - javisst!)

Inga kommentarer: