måndag 26 april 2010

Hälsoplan

Ja nu har jag kommit fram till vad som blir lagom per vecka. Två gånger motion och två gånger träning. Har just klarat av mitt första pass motion. 45 minter promenad runt stångån med musik i öronen. Det perfekta motiospasset. I morgon då blir det träning. Ska möta upp Pet i Sporthallen. Hon ska på spinning och jag ska till gymmet (premiär). Det ska bli skoj, hoppas att jag gillar det!

Ja som sagt, det är dags att ta tag i detta.... Känns behövligt och jag är motiverad. Sen bara lite bra matvanor på det så är saken biff!!

Nu blir det tv i soffan. Ganska skönt. Ser fram emot Hollywoods hemmafruar eller vad det nu heter. Maria M är ju bara för söt asså...

Igår bakade jag. Blev inte helt nöjd. Men nu fick jag mess från en kollega som jobbar sent och kakan hade tydligen räddat hans kväll så det var ju trevligt och bra att i alla fall nån gillade den :) Nu blev jag lite glad!

Annars då?
Nej men jo rå vettu.. Det går bra snart!

3 kommentarer:

Carrie sa...

det kommer gå skitbra!!
vi ses runt ån =)

klara sa...

friskis gymmer ska det va :P hihihi

Lisa Eriksson sa...

Jag hade gärna gått på friskis om det hade legat lite närmre! Är ju jäääääääääättelångt bort!