måndag 16 maj 2011

Phu...

Mina intensiva arbetsdagar fortsätter. Har haft det väldigt stressigt och intensivt nu i 2 veckor + 1 dag. Men jag ska väl inte klaga. Det är så fantastiskt mkt roligare att ha det på detta sätt än att tvingas att slösurfa på aftonbladet för att få tiden att gå. Så jag gillart egentligen! (men hallå man måste ju få klaga lite ändå...)

Är i Karlstad o hälsar på Ass. Tyvärr så har hon varit sjuk hela besöket så det kanske inte riktigt blev som tänkt. Men fick ju med mig två andra hit så har passat på att umgås med dom. Stackars Astrid. Men jag är iaf glad att jag kunde komma hit i alla fall. Det hade varit tråkigt om biljetten hade brunnit inne plus att det ändå varit trevligt.

Nu hoppas jag bara att jag ska kunna sluta jobba snart idag så kanske vi kan leka ngn timme iaf.
I morgon bär det av hemmåt igen. Har varit gött att jobba från annan plats idag faktiskt. Lite semesterkänsla blir det ju.

Appropå semester - idag har vi bokat en resa till Malta... Så Very Nice!!

På detta fantastiska hotel ska vi bo


Det var här som den blå lagunen spelades in - dit måste man, underbart vatten!
 O ännu mer nice är det att jag även har en resa till Alicante inbokad. Me like!! :)


Hur kan jag ha missat att det är så här fint i Alicante?

Livet känns så mkt bättre när man har sånt hör gött att se fram emot :)

SAAAAAAAAAAAAAAADE ägde i lördags!!
Åh va han var bäst och ÅÅ vad det var nervöst. För alla som inte hörde mig tjata i lördag så kan jag berätta att jag fick en enorm segervittring och det gjorde att jag ändå var besviken över att "bara" komma 3:a
det var ju så Close på ngt sätt! Men hur som helst så ägde han!
Saaaaade!

5 kommentarer:

Ass sa...

Vet inte vad jag ska dregla mest över -härliga semesterbilder eller smaskig pojke... ;)

Lisa Eriksson sa...

Varför välja? ;)

Rhöös sa...

Jag vill också åka på semester!!! Men jag sparar det nog till nästa år. Förstå vad sugen jag kommer vara då!!!

Jonas sa...

Malta vill jag också till, ser trevligt ut på bilderna. Den blå lagunen...tror det ska vara helt ok dykning där också, vore inte alls fel.

Lisa Eriksson sa...

Ja det verkar vara väldigt fint vatten på malta så det är säkert najs att dyka.
åk dit den 11 aug tycker jag :)