onsdag 25 maj 2011

Ynk

Inte nog med att jag har en vätskeansamling i fotleden... Nu har jag även fått en rejäl tandköttsinflammation runt en visdomstand. Det gör satans ont kan jag meddela. Har sovit ofantligt dåligt i natt. Kan knappt svälja och frukost var det inte ngt tal om. Jag hoppas att det lags sig lite lite tills det är dags för lunch...

KlantLisa hade glömt mobilen hemma igår och när jag kom hem hade jag elva missade samtal från reumatologen... Hade jag haft telefonen med mig hade jag ungefär just nu suttit med en kortisonspruta i foten. Otur för mig! Inte för att jag älskar att få de där sprutorna precis men det hade varit gott att bli av med vätskan.. Aja... Nu är det som det är.

Nu ska jag sluta gnälla!
Idag blir en bra dag. Ska förbereda trivseln i morgon med jobbet. Så det blir lite fix och trix.. Me like :)

Inga kommentarer: