tisdag 3 maj 2011

Shoppat

Nu har jag köpt en sak som jag egentligen redan hade!
Jag uppgraderade mig kan man säga. Det är inte likt mig!
Har jag en vårjacka så köper jag inte en ny nästa år (fast det var just det jag gjorde i år)
Har jag en högtalare till min iPhone så köper jag inte en ny (fast det gjorde jag nu nyss)

Men om vi säger så här. I normala falla så köper jag inte nytt förrän det jag redan har slutat att fungera eller gått sönder. Så det känns lite bra att jag två gånger under en ganska så kort period ändå har frångått mitt normala mönster.

Sedan funderar jag även på att slå till och köpa en brödrost!

2 kommentarer:

Ass sa...

Oj oj oj, nu slås det på stort ;) Men det var ju faktiskt mitt fel just med högtalaren :P

Rhöös sa...

Men du kan känna dig nöjd eftersom det är bättre ljud i den nya högtalaren. Och även om jag är sämst på att själv ha bra högtalare så är jag ju medveten om dess betydelse :)

Och du, en brödrost är väldigt trevligt även om jag erkänner att jag använder min ytterst sällan. Men de få gånger jag rostar bröd är det jäkligt gott!