torsdag 3 september 2009

Eld

Jag drömmer ganska ofta om nätterna.. alltså jag kommer ganska ofta ihåg mina drömmar.

I natt drömde jag om att det brann i min spis hur mycket som helst - till slut (efter en så där 20 liter vatten) så kunde jag släcka elden...

Jag brukar tycka det är ganska kul att försöka tyda drömmar. Även om de kanske egentligen inte betyder så mkt.

ELD, se brinna klar: dina förhoppningar om en kärlekshistoria kan gäckas. Se brinna sotig med mycket rök: den du älskar är bunden av en annan. Släcka: förargligt missöde.

Om du i drömmen släcker en eld, så betyder det att du lyckas möta hinder, kan tygla ditt temperament och tillfrisknar fort från sjukdom.

Så var det med den drömmen alltså!

Trött är jag idag... gäspar några gånger och ser snart fram emot lunch... I want pancakes!!

1 kommentar:

Rhöös sa...

Åh så gott med pannkaka =)

Själv åt jag lite havregrynsgröt med smörgås. Inte lika lyxigt men faktiskt inte helt fel ändå...