fredag 11 september 2009

My boots, my boots, my boots are ok?!

Bilden vill inte stå :(

Hur som helst så har jag köpt nya stövlar.. Me like - hittade ungefär precis sånna som jag vill ha så jag är nöjd!!

Fredag kväll o jag ligger hemma i soffan o har ont i bollen... Inge vidare men jag har iaf Idol att götta mig till... Inte så tokigt och lugn och ro var precis vad jag behövde efter en ganska dålig natt med sömn... Och en jäkligt snurrig dag på jobbet...

Så nu kryper jag ner under täcket igen.. Sicken tur att soffan var bäddad :)

5 kommentarer:

Ass sa...

Så fint du sjunger :D

Rhöös sa...

Riktigt snygga stövlar!!!

Tack för ditt sällskap och turen till IKEA idag. Känner mig riktigt nöjd med kvällen =)

Krya på dig!!

Anna P sa...

Snygga!! :) MVG!!

Se tilla tt göra dig om av med huvudvärken till imorn!! Ses då!:)
Kram

Lisa Eriksson sa...

Det är en fin sång det där :)

Ass sa...

Måste lyssna på den igen :D och de andra hitsen :P