måndag 7 september 2009

Känslan av välbehag

Har jag ju tjatat om några gånger... Men den är ju så skön att det inte går att få nog!

Städerskan var här och tog sig an mitt skrivbord nu igen.. ja jag vet jag är tokig men jag verkligen gillar det!!!

I helgen gjorde Sofia rotflätor, eller inbakade flätor om man ska vara sån, på mig.. Åhh vad det var skönt!

När vi åt lunch med laget i lördags pillade Lotta lite i mitt hår... Mmm det var oxå skönt!!!

Vill bara ni ska veta det... Uppskattas!! Kanske borde berätta för städerksan med ;) Nej då skulle hon kanske tycka jag var konsitig.. Men vad gör väl det - jag är ju konstig!

7 kommentarer:

Lotta Dahm sa...

pill e alltid mysigt

Rhöös sa...

Jag är inte så förtjust i att städa... men jag kan plocka dina ögonbryn =)

Är det också mmm, eller mest aj?
Annars får jag lära mig göra massa sjyssta frisyrer och öva på dig =)

Anna P sa...

Åhh jag vill också bli pillad på :)
Fast jag ska nog inte klaga. Fick ju grym massage av Lotta...dock mer i behandlingssyfte än njutningssyfte...

Lisa Eriksson sa...

Plocka ögonbryn är oxå mmmmmm :)

Du har skämt bort mig Anna - du såg ju hur jag såg ut igår ;)

Rhöös sa...

Du var så fin så!
Bara det att det av någon anledning kliar i fingrarna på mig om jag ser möjligheten att plocka fram pincetten och få plocka lite =)

Jag tror det är nåt psykologiskt fel med mig =)

Carrie sa...

Jag vill fläta mer!!

Anna P sa...

Carrie kan få fläta mig :)