måndag 28 september 2009

Gluffs gluffs...

Affären hade stängt (iaf den närmsta) när jag gick från jobbet... Det blev det till att springa in på ett ställe som serverar god mat när man är hungrig. Mums men oj vad fort det gick att få i mig det... Fast nu blev jag ju sugen på lite sött... Eko eko i kylen... Typiskt.. Ska man köpa ngt gott.. Hmmmm

Lång dag idag. Missade träning.. Men visste att det skulle komma en period med mkt jobb.. Svårt att veta från dag till dag bara hur länge man egentligen måste sitta. Gick från jobbet 2020 idag iaf :( Buuuu

Men så var det ju IDOL på TV när ja kom hem :) Hurra! Men alla var ju tråkiga...

Annars då?
Nja, har ngn konsig känsla i mitt ben.. Vet inte vad det är men skönt är det inte iaf :(
Var på fest i lördags.. hade sketaskoj och ville inte sova redan kl 10 denna gång! WOW!! Mer redbull till mig :)

Snart är måndagen slut och jag måste säga att det varit en ganska dålig start på veckan. Bara för att summera upp lite så där!

Puss puss

3 kommentarer:

Ass sa...

Du vet att de här projekten ska hålla på några månader?!? Nu känns det bättre va?! :P

Anna P sa...

Då vet du att det bara kan bli bättre! :)

*ignorerar Ass' kommenter* ;)

Rhöös sa...

Måndagar är alltid kass! Tråkigt då när man får extra mycket över sig!

Men helger finns ju alltid och dom är nästan jämt bra!! Så om glädjedödaren Astrid får dig att deppa över vardagarna så får du se till att njuta av alla helger!

Hoppas veckan blir bättre snart!