fredag 18 september 2009

Understimulerad

Åh herregud vilken tråkig lunch..... Tråkigast ever (känns det som)

Inga roliga saker pratades det om (förutom kanske reb bull o ch bäbisar) så det blev till att sitta tyst i en hel evighet (som det kändes som). Jag som var sugen på att snacka lite men inte då...

Åh nästan förbannad nu så tråkigt var det... Men det är väl mig det är fel på antar jag eftersom att övreiga tre uppenbarligen gillade samtalsämnena.

Sa ju en gång att jag skulle skriva upp ämnen som inte intresserade mig men alla andra.. Kunde knappt ens definera ämnena idag...
Men några saker:
-Någon film som jag såg för 10 år sedan och inte minns mkt om idag...
-Lidl och ngn annan kedja

Ja det är det enda jag minns... Sen var det bara bläääää...

Hallå jag vill prata!!!!! Buhuhuhu..

2 kommentarer:

Ass sa...

Du vet att det är okej att ta upp egna ämnen va? :)

Rhöös sa...

Hoppas du fått prata av dig lite ikväll istället!!

Vi får väl luncha snart också! och är vi fattiga så träffas vi hemma, kokar gröt och pratar om det VI vill prata om =)