måndag 7 september 2009

Livet leker

Hehe, nja inte direkt...

Men - idag var det väldigt roligt med innebandyn igen! Har haft en liten svacka men idag kändes allt så himla rätt... Mmm I love it och det behövdes verkligen för att lätta upp min annars lite dystra tillvaro.. Men den tillvaron skriver jag om på ett annat ställe.

Måndagen har annars varit sig lik.. Pisshumör men lätt att vara glad då när det strular med all skit på jobbet.. Brum... Jag blir fasen aslack när inte arbetsmiljön är fungerande..

Kronk sa: Nu börjar man känna igen den gamla Lisa (den gamla Lisa var ofta ganska arg och upprörd. Den nya Lisa är lite mer tillfreds med det mesta... Nya Lisa - kom tillbaka för jag saknar dig.. Hallå är du där någonstans??? I miss u I need u...)

Jag är på konstigt skrivarhumör idag.. För jag har inget att skriva om.. Eller jo men nej.. Lite typiskt mig.. Svammelmaja.. Men sån är jag.

Funderar på att måla naglarna nu... Man måste vara fin om dom annars får man skit från Carrie och Charlotte... Fasen att man ska behöva vara fin inför sina vänner, hehe.. Jag är ju en slusk innerst inne!! Japp en slusk är jag..

5 kommentarer:

Ass sa...

Ursprungslisa var ju ganska lugn på jobbet... Sen hamnade du på min gamla plats... Tror det har med det att göra :)

Anna P sa...

Du är ingen slusk!!
Vad härligt att du kände att det var roligt med innebandy igår! Det gläjder mig verkligen!!
Ha en fin dag!

Ass sa...

Du är visst en slusk -men bara ibland ;) och det får man vara :)

Rhöös sa...

Men Lisa, inte ska du känna att du behöver vara fin för oss! Vi älskar dig som du är. Fast vet du. Även när du är en slusk så är du grymt fin så det är ju så enkelt :)

Vi bara tycker om att mobba dig för dina halvmålade naglar. Men vi älskar dig lika mycket för det!

Lisa Eriksson sa...

Hihih - tack söta rhöösen!!