lördag 24 oktober 2009

Axel

Igår träffade jag Axel för fösta gången. Åh herregud så söt och underbart gullig han är. Jag är helt kär... Så himla liten o mjuk och len och ja herregud.

Jag fick ha honom i min famn läääänge... Åh säger jag bara!! Stolt faster är jag!

Jag hoppas att Björn och Malin ska gå på bio snart så de kan lämna honom hos mig i någon timma... Då ska jag bara titta på honom och hålla honom i min famn! Myyyyyys!!!

Jag har ofta tänkt på vad jag egentligen tycker om barn. Ibland känns det som att jag inte är speciellt förtjust. Men jag vet ju hur jag var med syster yster. Lekte och var nära så fort jag fick chansen. Så man skulle nog kunna säga att jag gillar barn eftersom jag känner samma sak för lille Axel. Känns ju skönt att veta :) HIHIHI

Fick mig i alla fall en god natt med mycket sömn igår. Det var behövligt. Vaknade tidigt så idag har jag hunnit med två avsnitt av Greys och en god brunch (det är bra med tacorester)

Nu är det väl dags att börja tagga för match men är mer sugen på att lyssna på softi o mysa under filten...

Ha det gott i duggregnet :) Varma kramar till alla jag tycker om :)

5 kommentarer:

Carrie sa...

Åhh va härligt! Lille Axel.. Grattis Lisa! Kram

Rhöös sa...

Klart du tycker om barn, det märkte vi ju sist vi pratade!

Och jag förstår att han är sötast i världen! Axel är ett fint namn =)

Rhöös sa...

Jag kanske kan få vara med dig när du får "låna" honom. Du håller och myser och jag tittar på för att ryckas med av stämningen =)

Jag vill ju inte vara rädd för barn hela livet... och du kanske kan bota min rädsla :)

Lisa Eriksson sa...

Jag ska göra mitt bästa för att du ska komma över din rädsla :) Hihi

Syster yster sa...

Hoppas du ringer mig då när de ska på bio:P hihi... Så kan han mysa med de bästa fastrarna som finns:P