lördag 3 oktober 2009

Lördagsmorgon

Morgonen (snarare förmiddagen) började med lite sköna hits (ja hits) av DJ Bobo. Han kan väl inte få en på annat än ett bra humör!

Let the dream come true som han (hon för han gör ju bara ful rap) så fint sjunger. Tycker det ett bra budskap att börja dagen med :)

Just denna vecka har det väl snarare varit motsatsen.. På inte bara en sak utan till och med en och en halv.. Hmmm.. Inte så skoj när ens "drömmar" inte går i uppfyllelse. Nej det är fan inte skoj någon stans.

Idag är hur som helst en bra dag än så länge. Jag har hela förmiddagen och halva eftermiddagen för mig själv. Att ha ett sånt upplägg på lördagar gillar jag skarpt. För då kan man göra vad fan man vill fram tills sina planer.. Ofta hittar jag massa att göra fast sedan när jag tänker efter har jag inte gjort något. Jag tror det kallas me time - det behöver alla lite då och då!

Jag har en ambition om att röja lite i lyan (får ju besök :) samt gå ner på stan och kolla efter några fina kläder. Detta hade jag tänkt att "hinna med" innan kl 15. Det betyder att jag har 4 timmar på mig. Egentligen inga problem att hinna med men jag vet att jag verkligen inte kommer att hinna eller idas göra allt. Och vet du, det gör ingenting!! Jag gör vad jag vill och vad jag känner för... NO STRESS!!

Underbara lördag! (som inte är så underbar helt utan planer för kvällen så klart men det är en annan historia :)

Puss och kram...

Inga kommentarer: