tisdag 6 oktober 2009

Böl

Oj oj oj, har nog aldrig förr känt sån här press som jag gör nu på jobbet... Det är mycket nu... Uffa blä och böl.

Hur ska man prioritera när allt ska bli klart på en gång... Det vet jag inte.. usch igen..

Känns ju inte bättre av att allt känns flummigt på utsidan av jobbet med. Så har man det att fundera på med. Känns som att jag får gå på tå för att inte vara för mycket eller för jobbig och gud vet jag. Usch vad jag inte gillar det.. Det är ju värsta känslan när man känner att man är ivägen och stör - vågar inte agera naturligt för då kanske det blir "för mycket"...

Usch.. jag vill inte...

Känns ju helt sugit med innebandyn med för tillfället...

Nej inget är bra asså..

Allt har blivit jobbig på en och samma gång...


Nu får något av det snart vända... Men det kommer det ju inte göra tyvärr.. på ingen av dessa tre punker.

Usch... :( Igen...

4 kommentarer:

Ass sa...

I november får vi vila! :P

Ivona sa...

Usch, låter inte kul! Men se det som att det inte kan bli sämre, vändpunkten kommer säkert snart :)

Anna P sa...

Min sötaste lilla Lisa!! För det första, du stör ALDRIG!! Du är bara helt underbar att ha omkring sig!!
För det andra så var du grym igår! Tyckte vi skötte oss bra:) Förstår att det är surt, men du är ju grym, det bevisade du igår!!
För det tredje, fest på lördag, då släpper vi allt annat o bara stökar loss!
Och sist, men inte minst,i december ska vi till paradiset o sola, bara, njuta, slappa o ara göra vad vi vill i 2 veckor!! Fatta, det är bara 2 månader kvar!!! Weee!!
Världens störstaste kram!! =)

Rhöös sa...

Hoppas ändå det finns någon ljusning!

Och du - med mig får du vara hur naturlig du vill!!! Inte gå på tå där inte. Jag älskar dig ändå! :)