lördag 31 oktober 2009

Morning has broken

Lördag morgon och man är pigg som vanligt. Men hoppas och tror jag är utvilad - kom ju i säng runt midnatt så det har allt blivit en hel del sömn + min 2 timmars power nap i går em ;) Den var efterlängtad!

Var o käkade på Tapas igår - det var faktiskt grymt gott. Höll La uva klass :) Så den restaurangen kan jag rekommendera (speciellt färskostfyllda puqollinopaprikor (vet inte alls hur det stavas) samt baconinlindade dadlar - det är mina favoriter)

Annars då?
Nej jag har haft så himla problem med nacken nu på sista tiden, värre än vanligt. Det är faktiskt inget vidare men 11 nov är det telefontid - håll ut!
Har även drömt jäkligt jobbiga drömmar. Andra natten i rad som i princip handlar om Österrike.. Båda har präglats av att man har glömt en massa saker - så stressigt. I natt även att alla skadar sig - blä. Blir ju mörkrädd då... Men jag har kramats med två täcken i natt så jag hade gott sällskap ^^

Innan festen idag ska jag faktiskt gå på stan för en gångs skull. Är verkligen sugen på att shoppa. Give me kläder!!! Och kanske en mer passande och bra halloweensak då med då :)

Jag har en bra känsla denna helg - fast att jag i grund o botten mår dåligt. Men hoppas det braiga håller i sig..

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack Lissa
M.V.H Fernando