söndag 18 oktober 2009

Söndag igen nu då!

Min favoritdag i veckan är här!! Är egentligen mest kvällen jag inte gillar. Men ska nog överleva denna kväll med ska ni se!

Hur har denna helg varit då?
Lite konstigt faktiskt. Men ändå helt ok. Har trffat mycket vänner och sysselsatt mig precis lagom mycket. Faktiskt egentligen en helt perfekt helg. Bara lite smådetaljer som jag gärna hade ändrat och justerat lite på. Men så är det.

Måsta bara meddela att det har spelats två innebandymatcher och det har slutat med två vinster. Sammanlagt 16-1 i målskillnad - helt ok :) Har även hunnit med att kolla på en match. Där blev det tyvärr förlust...

Har varit uppe till halv tre både fredag och lördag. Känns lite onödigt så här i efterhand men ibland är det skönt att inte behöva tänka på vad klockan blir utan helt enkelt lägga sig när man verkligen själv vill... Och då blev det uppenbarligen sent!

Har även hunnit med en "livlig" diskussion här på bloggen. Den känns så här i efterhand lite märklig men inget jag tänker fundera på så mycket mer. På ett sätt påverkar den mig positivt. Verkar ju som min uppenbarelse påverkar någon annan tillräckligt mycket för att den peronen ska orka gå in och göra avstamp i min blogg. Lite "skoj" i sig.. Jag får någon slags bekräftelse (som jag iof egentligen inte vill ha). Men känns på det stora hela faktiskt lite tråkigt och onödigt. Det är så lätt att gömma sig och inte våga stå för det man tycker här i cypervärlden. Det är synd tycker jag. Lättare för folk att vara mindre rakryggade och det är ju inte så bra i sig..

Jag är väl en av dom som hellre (eller i alla fall tycker det är lättare) att säga saker i skrift än i ord. Men de gånger jag har något att säga så vågar jag i alla fall stå för vem jag är (vad är det för mening annars? Det ger ju inget annars...). Och det är väl moget, vuxet och bra gissar jag... (se jag kan om jag vill)

Aja, nog om det för nu... Nu blir det fika med trevligt sällskap :)

4 kommentarer:

Rhöös sa...

Ja, det har varit en bra helg! Kul med matcher!
Och tack för god mat och trevligt fika ikväll!!!

Ass sa...

Jag kommer ihåg den gamla goda tiden... När blogguppdateringar skedde även på vardagar... ;)

Lisa Eriksson sa...

Astrid det var innan N****a :)

Ass sa...

Som sagt: Den gamla goda tiden :D