fredag 30 oktober 2009

Halloween

Ja i helgen ska vi tydligen fira att det är Halloween.

Jag var igår på leksaksaffären för att köpa mig lite fin utstyrsel.. Men det blev flopp. Peruken jag köpte - i den får jag inte plats med mitt hår - det ser bara konsitgt ut. Låtsasblodet jag köpte hade en förmåga att inte vilja försvinna när jag skulle få bort det (var ju tvungen att testa)

Så nu står jag här helt plötsligt utan något roligt alls att klä ut mig med. Frågan är om jag ska göra ett nytt försök - köpa en hatt eller kanske ngt vackert diadem med djävulshorn.. men hur mycket pengar ska man lägga på utklädnad är ju då frågan...

Kanske räcker med att måla naglarna svarta - och det har jag ju redan gjort så jag kanske är safe nu då :)

Happy Halloween :)

1 kommentar:

Lotta Dahm sa...

Buhu... vi får skrämma varandra så vi hamnar i stämning..