tisdag 11 maj 2010

Glufs!

Så där nu var middagen intagen...

Vad blev det då?
Jo var på affären och köpte potatis- och purjolökssoppa (annat märke dock). Det var faktiskt helt ok (om jag jämför med chokladshake..)! Fick även två morötter till... Åhhh nu känner jag mig mätt! Not. Soppan innehåller 110 kalorier... Så det motsvarar ju ungefär en banan, så jättemätt är jag knappast. Ungefär lika hungrig som innan :D

Jag ber om ursäkt men jag kanske kommer skriva en hel del om mat nu några inlägg framöver. Blir ju som sagt besatt...

Hur som helst så har jag nu ätit 10 produkter - vilket betyder 2 dagar. Har nu bara 10 dagar kvar :) Nej men allvarligt. Det är jäkligt tufft men inte omöjligt! Det som är jobbigt är ju att jag har konstant ont i magen. Det gör ont att vara hungrig!

Jag undrar vad detta kommer att ge för resultat. Om jag står ut i 10 dagar till. Jag har ju ingen våg eller så, så jag kommer inte veta vad det gav i kilo. Får väl helt enkelt gå på känslan (även om det hade varit koj att veta i antal kilo...)

Besatt som sagt... Men pepp!!

Fan. Var har jag fått 12 dagar ifrån?? Två veckor får man ju köra!! Åhhhhh - nu blev det ju jobbigt!!!

3 kommentarer:

Rhöös sa...

Tycker du är duktig som klarat det 2 dagar men jag tvivlar inte på att du klarar dig 10 (eller 12) till!

Vill du gärna väga dig borde det väl gå att traska iväg till gymmet och ställa sig på vågen. Vet att World Class har en. Borde väl sporthallen också ha? Eller låna Anna Ps :)

Det är ju alltid roligare när man kan mäta sina resultat. Oavsett vad det är...

Anna P sa...

Japp, min våg finns till förfogande :)
Tycker också att du är grym Lisa!! Kör hårt!
Och tack för en himla trevlig kväll igår!! :)

Lisa Eriksson sa...

Jag tror inte jag vill väga mig förrän om ett par veckor när jag förhoppningsvis tappat några kilo :D