måndag 10 maj 2010

Hunger

Har börjat min diet nu. Det är fasen jobbigt att vara hungrig (men nödvändigt)

Har ätit 5 produkter nu vilket är lika med en dag. Har en produkt kvar idag (började med en redan igår)
Trots att det känns för jävla jobbigt så tror jag ändå på mig själv. Ska ta tre dagar nu med bara produkter. Så får jag se sen hur jag gör. Om jag kanske äter en måltid med "vanlig" mat. Men får se efter onsdag helt enkelt. Jag är ändå pepp. 12 dagar kan man fasen stå ut. Det är ju  inget!! Och bara 11 kvar nu då... Hihihih

Har köpt ett lass med morötter idag. Mums vad det var gott! Har ätit två nu. Om en timme eller så ska jag shaka (det är det värsta - det andra är helt ok även om det går väldigt sakta att äta)

Men shit är redan fixerad vid mat!! Det går fort! Men jag är ändå riktigt glad att jag gör detta. Förhoppningsvis rasar det ett par kilo på de här 12 dagarna och sedan ska jag köra på med en normal diet. Alltså äta nyttigt och mycket motion. Men behövde som sagt en kickstart! Yeeeeeea!! Beach 2010 here I come (förhoppningsvis.. är ju bara på dag 1 och vem är inte motiverad då?!?!)

Annars då?
Jo en helg har passerat. En helg som jag är väldigt nöjd med. Var på tjejmiddag i fredags och det var mycket mycket najs! Sedan har det blivit mkt familj både lördag och söndag. Det är bra!

Idag har jag en riktig slapparmåndag. Så skönt att börja veckan med en kväll utan måsten och bara ta det lugnt och skönt. Det är bra det...

/Kurr kurr

4 kommentarer:

Anna P sa...

Tycker du är duktig som klarar dig så bra utan att äta vanlig mat. Dieter är inte roliga och inte lätta. Men jag tror på dig och jag tror att det som sagt blir lättare att "komma igång" om man börjar med en "kickstart".
Kör hårt! =)

Lisa Eriksson sa...

Kickstarter är bra :)

Lotta Dahm sa...

You go girl!!! Jag kickstartade också i somras, man bryter liksom ett dåligt mönster direkt utan fusk, då blir det liksom lättare sen att gå över till normalmat. Du fixar detta, vad är 12 dagar... ingenting! Kram

Lisa Eriksson sa...

Kloka ord Lotta! Du har helt rätt! Blir nog en hel del fusk annars.... :S