onsdag 19 maj 2010

Vad är meningen?

Ibland känns livet rätt så meningslöst. Idag är en sån dag. Det kom över mig nu på eftermiddagen. Ingen speciell anledning men ibland gissar jag det inte behöver finnas någon sådan för att känna att det mesta ska vara meningslöst.

Nej nu vill jag hem och slå händerna för ansiktet och bara lipa lite... Tror det kan kännas bättre sen efter det. Kanske...

I kväll ska jag promenera med fröken Rhöös bort till Ryd. Laget som jag tillhörde kör försäsong så ska hälsa på dom lite. Tråkigt att jag slutat men jag har lyssnat på min kropp. Pga sjukdomen så kan jag ju egentligen inte spela innebandy. Att jag kunde göra det i nästan två år får ses som en bonus helt enkelt. Och jag fick ju nästan sluta helt frivilligt denna gång. Innebandy är fortfarande en väldigt stor del av mitt liv dock och jag vet att jag kommer att sakna det.

Det är mycket som man saknar. Idag alldeles extra mycket!

Som tur var så har värmen kommit till kommun. Det känns som sommar ute...

Just det.. jag är rätt så dålig på bowling. Igår hade vi en kund på besök så vi var ute och spelade. "Hann med" hela 4 serier. Jag kom sist första gången och så tvåa andra. Sedan bytte vi till vänster och då vann jag båda omgångarna som vi körde. Det var skoj :) Ska föreslå vänsterbowling nästa gång det blir till att bowla, eller nåt... (för man vill ju vinna lite med....)

4 kommentarer:

Anna P sa...

Man har såna dagar ibland. Och då kan det som sagt vara skönt att bara få gråta ut o sen känns allt bättre. Hoppas att ni får en bra kväll i alla fall!
Kram

Ass sa...

Meningen var att du skulle ha det tråkigt och känna för att göra något skoj -och dra till Larvik ;)

Lisa Eriksson sa...

Ass där slog du huvudet på spiken :P

Rhöös sa...

Där sa du nåt Lisa :)