onsdag 26 maj 2010

Let it go

Går inte så bra för mig. Får klura på några bra lösningar...

Har haft superskoj i en hel vecka nu!

Götet - Larvik - Götet - Stockholm. Det tar på krafterna att flänga runt men shit så skoj jag har haft... Hade ju beslutat mig för att inte åka till Larvik men jag kom på bättre tankar och bestämde mig för att åka... Det var lovely! Skönt med semester...... Vill ha mer... Orkar inte sitta på kontoret och ha huvudbry.

Jag kan inte skilja på....

Hösten 2012 blir det Danmark... Alla som vill med är välkomna... :D

Lutar väldigt starkt åt Bali i november - längtar jag? Svar ja! Kan vara så att inom en vecka sitter jag med en bokad resa i handen.. Så underbart...

2 kommentarer:

Jonas sa...

Klart som faen att vi ska boka! Inget konstigt alls.

Lisa Eriksson sa...

Bra Jonas!! På måndag smäller det :)