tisdag 4 maj 2010

Time goes by

Slapp grilla själv på Valborg ;)

Trotsade vädergudarna och drog ihop ett gäng goa arbetskamrater o grillade på innergården. Det var riktigt nice! Har ju ett litet fint lusthus som kan utnyttjas vid dåligt väder och det gjorde vi. Mmmmm det var riksigt skoj!

Drog ju sedan iväg till Havs.. Det var oxå grymt... Ansiktsbehandling och fick lära mig ett o annat om min ny. Så nu tar jag hand om det på ett helt annat sätt... Smörjer mig med min dagkräm varje morgon. 550 spänn! Tokigt dyrt men den e bra så ibland får man unna sig. Börjar ju bli till åren så dags att vara varsam med sin hy. Teraputen frågade om jag hade bränt mig på näsan... Var fick hon det ifrån? ;)

Kan meddela att det inte var så smidigt att blogga liggandes på magen med datorn framför sig.. ÅS jag ger nog upp nu..

Min hals krånglar btw... Känns som att jag sprungit ute i minus eller nåt... Bu för halsen klapp klapp klapp lappa klapp (ja jag har kollat på Hipp Hipp idag....)

Gonattkram till dig och dig och dig och dig o dig o dig o dig men inte till dig du med äckligt fult stripigt hår.. Hihihihi

3 kommentarer:

Anna P sa...

Hahahaha va du är go Lisa!!
Härligt att din helg var bra :)
Bränt näsan? Hmmm undrar var hon fick det ifrån... ;-)

Lisa Eriksson sa...

Jag fattade knappt vad hon menade angående näsan?! Jag är stolt över min rosa näsa!! (nej det är jag inte...)

Rhöös sa...

Haha, härlig godnatthälsning. Men passa dig, den kommentaren kan få dig att hamna i trubbel...