torsdag 13 maj 2010

Vilken produktiv dag!

NOT!

Men det gör inget. Har varit ganska skönt!

Började dagen med att vakna på minuten då mitt alarm brukar ringa. Det tycker jag var lite komiskt.. Lyckades iaf somna om till nio. Sen ble det lite snackis med mammi o så dra sig i sängen.. Skönt!

Sen har det varit soffan för hela slanten. Alla vi barn i Bullerbyn, sen en avstickare till Claes O, Beverly Hills (åh vad jag gillade den serien), Agnes Cecilia (tillåten från 7 år men jag fick nästan blunda, The Hills och så nu är det lyxfällan.

Har alltså inte gjort många knop idag men känns skönt...

I natt hade jag en så fin dröm. Drömde att jag åt en massa. Usch vad jag åt! Var nog ganska hungrig... Var ganska besviken i morse eftersom jag trodde jag ätit massa. Men det hade jag ju inte som tur va!

Idag har hållt mig ifrån shakarna... Skönt med en paus... Men ligger nog lite minus på intaget idag.. Men vill inte dricka idag.......................

Så det var dagens mattankar det då!!

5 dagar avklarade (jag har bestämt mig för att räkna med söndagen). Det betyder 9 dagar kvar (för jag har väl insett att det är 14 dagar och inte 12 som är mitt mål)

Over and out :)

Inga kommentarer: