torsdag 6 maj 2010

Inte så kul

Har idag köpt mig en sån här...
Hur tragiskt känns inte det?

Känns som det bara är gamla tanter och gubbar som har sånna... Men jag är i alla fall nöjd över mitt inköp! Jobbar på att äta min medicin lite bättre och vad kan vara till bättre hjälp en denna?

Så kan man ta ut en dag eller flera om man inte vill ha med sig hela. Jättepraktiskt :) Och stänger man locket så ser det ut som en kalender.. Inget konstigt alls lixom! Ingen kommer att sa vad det är om de inte tittar jättenoga.... Om vem ska ner i min väska o rota?!

Annars så är jag bakmamma idag. Gör två nya kakor och är väldigt nyfiken på hur de smakar. men det får jag inte veta förrän i morgon för de ska bjudas på på jobbet. Lite risky att ha med sig ngt nytt så där.. helt osmakade.. kan ju smaka som skit!

Får se om det blir ngn promenad idag.. Vet inte om jag hinner.. Är mitt uppe i baket och så har jag inte ätit än och så måste jag tvätta.. Nej jag hinner nog inte det.. ;)

5 kommentarer:

Rhöös sa...

Det blir säkert jättegoda kakor!

Ass sa...

Ingen konstigt aaaalls :D

Lisa Eriksson sa...

Inget konstigt aaaaalls :D

Anna P sa...

Nå, hur blev kakorna? Du är så duktig som bakar o fixar :)

Och det är faktiskt, inget konstigt aaalls, med en sån ;-)

Lisa Eriksson sa...

Har smakat ena kakan. Den var ok. Inte så god som den lät på receptet. Men vad kan man ha för förväntning på en sockerkaka?

Nu återstår den vita kladdiga.. Får la se hur den smakar då! Hoppas på god!