torsdag 23 september 2010

Aj!

Igår var sista dagen för vaccination. Jag hade sex månader på mig och väntade till absolut sista dagen. Det är nog lite typiskt mig om jag ska vara ärligt! Inget jag gillar hos mig men det funkar ju.... ^^
Det gjorde i alla fall ont! Jag hade lixom inte tänkt på att jag faktiskt skulle få en spruta. men det blev ju ganska klart att så vara fallet när jag satt där med bar arm och en vass nål i mig! Sveeeeda.. men går ju faktiskt över ganska fort och det värsta är kanske inte själva smärtan utan det faktum att man har flera centimeter med vass nål i sig.

Men nu har jag iaf ett 30-årigt skydd mot hepatit A :) Blir mer o mer redo för Thailand!

Igår var det även premiär för LIBK i SSL - det var man ju tvungen att kolla på såklart! Det blev en seger även om det satt ganska långt inne... Men det var faktiskt en rolig match. Gillar när det blir mkt spring. De där bra matcherna med bra lag har ju annars en förmåga att bli ganska sega med mkt uppställt. Jag gillar mer när det springs fram och tillbaka!

Känns som att denna helg kommer bli ganska tråkigt.. Men det är kanske bra för då blir jag extra taggad till NGGW nästa helg - det kommer att bli grymt!!!

3 kommentarer:

Ass sa...

Nästa helg blir det uuuh uuuh!!! :)

Lisa Eriksson sa...

Det kan du lite på! Längtar!!

Lisa Eriksson sa...

Lita..