fredag 17 september 2010

Premiär

Idag ska jag debutera - i mitt nya korpenlag!
Är faktiskt ganska nervös  och i skrivandets stund även ganska otaggad. Men det beror nog mest på att jag känner mig så ur form så jag är rädd för att jag ska gå in på banan och springa 5 steg för att sen flåsa mig bort till bänken och skrika byyyyyyte... Usch ska verkligen bli spännande det här. Visst har jag kommit igång med träningen men man får ju knappast kondition av att gymma... :S

Sen är det ju även fredag vilket innebär helg! Ser väl inte direkt fram emot den. Jo jag ser fram emot lördag kväll men i övrigt är jag rädd för att jag ska ha söndagsångest hela helgen. Men ska inte vara så negativ. Kanske blir alldeles.. alldeles underbart!

Annars så kan jag väl påstå att jag var betydligt gladare för en så där 2 veckor sedan. Men så kan det vara. Nu är det back to usual så att säga. Men det kanske blir bra det med vem vet :)

1 kommentar:

Rhöös sa...

Tycker att du gjorde jättebra ifrån dig!