söndag 26 september 2010

Lycka

Det finns olika sorters lycka!
Jag blev precis väldigt lycklig nu när jag var nere och grävde i min påse med pisstagenötter. En nöt utan skal! Woho :)

Nåväl. Helgen har varit bra:
Motion, vinst, mys, umgänge, gamla vänner, nya vänner, fest, tårar men även det bästa och längsta skrattet på länge!!

Fick ont i magen så mycket skrattade jag - sånna skratt behövs!!

Nu är det söndag och har funderat på mycket i helgen och kommit fram till massa bra. Känns skönt :)

Nu ska jag äta upp dom sista nötterna och njuta! Snart får jag besök!

2 kommentarer:

Anna sa...

Härligt med lycka! Även om det bara är en nöt utan skal...lycka är ändå lycka

Hårte sa...

Tänk att man kan skratta så länge åt att det låter som om någon fiser...hahaha.
Det var kul att du var med :)
Kram