söndag 19 september 2010

Hej söndagsångest

Åh! Vad jobbig jag var igår... Har sån ångest. Jag säger saker som i mitt huvud är roliga men i själva verket kanske är saker som är elaka. Eller iaf låter och uppfattas som elaka. Suck - ångest som sagt! Var nog lite övertaggad. För inte säger man till någon som man träffar första gången: är du efterbliven. Skäms på dig Lisa! Visserligen erkände han lite senare att han var långsam.. Hihi...

Nåväl! Måste väl släppa det..

Det var iaf kul igår! 3/3 vinster i Buzz. Men det är klart, med tanke på att jag ligger hemma och tränar varje dag så är det väl inte så konstigt! Tråkigt att man inte kan få vinna utan att bli beskylld för att träna i smyg. Är det inte en möjlighet att jag faktiskt är duktig? Blev dock inte anklagad igår men det har hänt många gånger förr...

Annars så har jag piffat till frillan. Underhåret är nu mörkt och jag är såååå nöjd! Precis det lilla lyftet som behövdes. Nu känner jag mig finare och alla behöver känna sig fina from time to time..

Rösta idag då. Jag kommer att byta sida i och med detta val. Kan kanske uppfattas som konstigt att man byter men det tycker verkligen inte jag. Livet har ju en massa olika stadien och så som det ser utnu så passar denna sida mig bättre! Men för fyra år sedan så var denna sida inte ens ett alternativ, tiderna och även Lisa förändras helt enkelt..

4 kommentarer:

Rhöös sa...

Förändring är bra. Och förhoppningsvis till det bättre för både Lisa och Sverige :)

Och tack för två buzzvinster igår! Vi (du) visade verkligen killarna var skåpet ska stå :)

Och sist men inte minst, du blev sjukt snygg i nya hårfärgen!!!

Jonas sa...

När ska du inse att det är fegt att ligga hemma och fuskträna på Buzz?

:)

Jonas sa...

"Blev dock inte anklagad igår men det har hänt många gånger förr... "

:)

Jag tycker du ska släppa det där och försöka gå vidare, det är nästan som att du försöker att anklaga dig själv för fusk. Nog för att du är väldigt duktig, men det verkar lite väl hårt.

Lisa Eriksson sa...

Ja ska släppa det - men det har etsat sig fast helt enkelt :)

Men jag ska jobba på det...