måndag 13 september 2010

När allt blir fel

Ibland kommer man till lägen när allt man gör blir fel. Önskan om att rätta till gör saken ännu värre. Tanken var god men resultatet dåligt. Och det skapar en frustration då tanken ju var att göra det bättre.

Nu är jag i ett läge där förmodligen bara låta saken vara är att göra det bästa. Men manisk som jag är så vill jag förbättra situationen men det jag gör blir BARA fel :(

Nej men jag tar helt enkelt och sjunger en sång. En sång som jag kan utantill...

There is no such thing as paranoia
It is always twice as bad as you fear
And the thing that destoyed you
Is that you had the anwers right here

I told you, I told you
I hate to say I **** *** **

Well well. Man gör det man måste göra. För man ska inte ångra saker man gjort, utan saker man inte gjort.

Men: det ordnar sig, det kommer lösa sig. Det fixar sig till slut. Det gör det alltid.

Kram och godnatt! Själv ska jag bara sova öite för jag är ju manisk och då har man inte lika stort behov av sömn

Kram

2 kommentarer:

Jonas sa...

DAD minsann. Vet du, den där sången ska du få sjunga för mig någon gång, för jag tror inte på att du kan den utantill.

Lisa Eriksson sa...

Ha!

På lördag kan du slå på den så ska jag sjunga den för dig! Jag kan den sången :)