torsdag 2 september 2010

Täppt i däääsan..

Jaha.... Nu är den här! Förskylningen.. jag som aaaaaaldrig är sjuk... Typiskt typiskt dåligt!

Känner inte alls för att vara på jobbet. Vill hem och lägga mig i soffan under filten och slå på en massa bra filmer. Dricka oboy och äta ostmacka. Ja det är vad jag vill göra.

För se om man kan gå tidigare då..

Som tur är har jag inte jättemycket inplanerat i helgen så det finns tid för att vila upp sig - även om man så klart inte vill spendera helgen med att svara sjuk..

Igår var det hur som  helst spelkväll. Jag brukar ju äga men igår var det en annan herre som ägde... Buuuu... Nästa gång!
Ska försöka lura kvar Lina en vecka till så att vi kan köra en omgång till :)
Lika kul som vanligt var det i alla fall! Även om vissa av oss var tröttare än andra.. :)

Nehepp - back to work lixom ba!

Annars då?
Jo tack :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hurra för mig! Mästaren på fyrmanswhist!

Hoppas det blir en gång till nästa vecka. :D

Rhöös sa...

Samma här... är aldrig sjuk...
Vad är det för mördarbaciller vi åkt på Lisa?