måndag 10 oktober 2011

Dagens låt...

Får bli Baksmälla...

Måndag o jag var lika trött i morse som jag alltid är på måndagar.
Helgen var kul den här med. Aioli i fredags och fest på jobbet i lördags. Me like.
Men kramp i nacken och vaderna... Alltid när jag dricker lite götta nu för tiden... Får nog bli varannan vatten :)

Blir en mkt fin vecka denna med...
Rastlös..... Ångest....
Söndagsångest en måndag? Eller är det bara vanlig ångest...

Visste ni förresten att det tydligen är typisk 30 att leka att man är med i SACT... Tycker jag låter dumt. Jag har ju mitt egna SACT-gäng.. Vore tråkigt om vore tvugna att sluta med det... Jag skulle iof inte sakna mitt alias så speciellt mkt...
-------------------
Jag har fuckat upp igen ja

Jag har ingen kontroll

Men, det är okej att spåra ur och rensa huvudet på moln


Inga kommentarer: