tisdag 25 oktober 2011

O i natt

.. drömde jag att jag hällde aceton i en kollegas ögon...
Jag drömmer konstigt kan man tycka!

Annars då?
Nej men idag känns det ändå helt ok på jobbet. Lagom mkt att göra lixom - det var länge sedan som jag kände så!
Hurra!

Annars då igen?
Jo men visst vettu! Pannkakan släng dig i väggen?
Nä... men ja... Men oj.. Men i alla fall.

Idag är det filmklubb. Vi går nu in i fas 2. Nämligen att medlemmarna visar upp sin favvo.
Det ska bli mkt spännande!
Längtar!
Men jag har en känsla av att det kan bli lite läskiga filmer nu... Jag är ju inte så kaxig vad gäller läskiga filmer... Får se hur det kommer att gå då!

2 kommentarer:

Rhöös sa...

Du klarade dig från en läskig start och Jonas var väl den du trodde kunde ställa till med den läskigaste rullen?

Skönt att du har det bättre på jobbet, ett tydligt tecken för det är väl att du hinner få iväg ett blogginlägg :)

Jag längtar redan till nästa filmkväll. Tycker att det är ett himla trevligt och enkelt sätt att umgås och dessutom får vi se så mycket bra film!!

Lisa Eriksson sa...

Jonas var mkt skonsam! Tycker att filmen var skitbra verkligen. 9/10 får den av mig. Inte för att jag vet vad som saknades men jag är ju svensk och kan inte ge full pott bara så där :)

Hihih - ja du har rätt angående inläggen - brukar ju blogga på jobbet och det var ett långt uppehåll innan måndagens inlägg :)