fredag 28 oktober 2011

v 43

V 43  har varit en av de bästa veckorna på länge... Känns så himla skönt...!

Har blivit mycket vardagslyx och det är fasen himla lyxigt..
Vad sägs om min onsdag tex?
Träning, bada bubbel, tacos, se på Greys... Allt det tillsammans med goda vänner. Me like :)

Igår lyxades det vidare...
Fondue och rödvin... Me like igen!

Idag ska jag träffa Axel - Me like!!

I morgon kommer Frida o Bettis... Nästan hela Spice.. :) Me like!

På söndag blir det att kolla på LIBK... Me like!!

Jag vill ha fler veckor som ser ut som v 43 :)

Snart helg!! Wohooooooo!! Som jag har längtat! Har varit så himla trött denna vecka... Sovit dåligt.. Drömt om banker... I förrgår natt var jag så himla stressad så jag fick ngn slags kliattack... Kliat sönder mig både på bröstet o benet.. Inte skönt!! (Och inte heller så vidare snyggt...)

Förresten... Igår såg jag JULMUST i affären!! ÅÅÅÅÅÅÅ!!!! Snart kommer väl fikonen med... Julmust och fikon!! Det är MUMS!!



1 kommentar:

Rhöös sa...

För tidigt Lisa, för tidigt. Julmust får tidigast drickas på första advent så en månads väntan till :)

Glöggen däremot den tjuvstartar vi lite med tycker jag :)