tisdag 11 oktober 2011

Planering

Helgerna börjar fyllas med massa roligheter.. Har haft 3 fantastiska helger bakom mig med massa skoj!
Och nu framåt så fortsätter roligheterna.. Det tycker jag är trevligt :)

Hetast just nu är nog 3-månadersjubeleet :)

Jag har ju dessutom förhandlat mig till en flaska vin - helt gratis! Det ni!

Idag var det ynka 5 grader ute på morgonpromenaden.. Burr! Det blev faktiskt täckväst över de vanliga kläderna. Skönt :)
Men det som kändes mest jobbigt i morse var att det var en aning mörkt i början av promenaden... Vi går verkligen mot vintertider... 

Känns lite knäppt när jag tänker på förra helgen för 1,5 vecka sedan. Då satt vi i LINNE på innergården och grillade! Vilken kontrast till täckvästen!

Ha en bra tisdag alla :)

2 kommentarer:

Rhöös sa...

Vad är 3-månadersjubeleet för något skoj då? Och på bilden ser det ut som om du redan planerar nyår :) Är du så långt fram i planerna eller?

KRAM

Lisa Eriksson sa...

Haha - ja det kanske är dags att börja ladda för nyår :)

Jubeleet är egentligen en inflyttningsfest.. den sker tre månader efter inflytt :)