måndag 10 oktober 2011

Uppskattad

Synonymer: 
Ansedd
Omtyckt
Väl sedd
Värderad
Skattad
Estimerad
Beundrar
Aktad

Se så många synonymer det finns. Klart man vill känna sig uppskattad! Eller hur... 
Vet inte vad jag vill komma med detta. 

Men jag uppmanar. 
Det är lätt att visa uppskattning. Gört!! Bara gört!!!

I lördags premiäranvände jag mina snygga gummistövlar. Eller snygga och snygga.. jag vet inte det jag. Men de var iaf billiga. Och med tanke på att de kommer användas typ 5 gånger per år på sin höjd så fick dom duga. Jag är dock lite besviken på sulan. Den var lite väl mjuk vilket gjorde att det inte var så skönt att gå på pinnar och stenar. Helt klart ett stort minus.. Men men... 


5 kommentarer:

Ass sa...

Jag uppskattar när du bloggar :)

Lisa Eriksson sa...

Vad bra - då ska jag fortsätta med det :)
Men jag är inte så bra på att blogga på helgen...

Rhöös sa...

Jag gillar dina stövlar och de fyllde ju sitt syfte på svampturen även om du tyckte att vassa stenar gjorde ondare i fötterna än vad jag gjorde.

Dessutom är dom ju såå Lisa :)

Ass sa...

Ett par stövlar kan nog inte bli mer Lisa faktiskt :)

Lotta Dahm sa...

Shyssta stövlisar! Nästan så jag hoppas det regnar på fredag så du tar de till myskvällen!:-)