onsdag 28 december 2011

Kalas

Ikväll ska jag ha kalas. Kalas för innebandygänget. Vi har hängt ihop ett bra tag nu kan man säga..

Jag var väldigt nervös i morse för jag har tänkt att väldig mkt ska vara klart till kl 19. Det är då mina kära gäster kommer.
Men inte ett jota var ju förberett. Har inte varit hemma. Har ju varit iväg och firat jul med min kära kära familj.

Men nu känns det lite bättre inför kvällen. All mat som ska bjudas på är inhandlad. Eftersom att jag bor så litet blir det mat i form av plockmat. Är riktigt nöjd med upplägget. :) Hoppas att det blir lika bra i verkligheten som i tanken...

Har varit en sån himla bra jul. Det har varit  lugnt och skönt i huvudet. Jag har bara tänkt bra tankar. Iaf nästan bara bra. Det  hade kunnat vara bara dåliga tankar. Men jag bestämde mig för att vara glad och lycklig och fira jul med min familj som jag tycker så mycket om.

På min födelsedag blev jag så himla rörd. Jag fick många grattishälsningar. Det värmde verkligen mitt hjärta ska ni alla veta. Hjärtat ska vara varmt.

I stort sett alla som jag bjöd dyker upp idag. Det värmer oxå.
Dumma Astrid har fått feber igen.. Så hon kommer inte. Det är inte rättvist att hon ska vara så sjuk...
Come on God!

Nu ska jag jobba klart. Har värsta flödet idag.
Hej hopp

1 kommentar:

Ass sa...

Ja come on!!! :(

Hade så himla skoj ikväll!!