fredag 16 december 2011

Molly och Robin..

Läste just på Aftonbladet att Molly och Robin blivit ett par. Tycker dom är så söta båda två. De gör verkligen ett väldigt gulligt par :) Skoj för dom!

Annars då?
Lite seg idag. Igår var det nämligen julfest. Blev en väldigt trevlig tillställning. Som alltid när det händer grejer med mina kära kollegor.
Tyckte det var lite skoj för när vi skulle gå in på Harrys så gick 4 av grabbarna in före mig. Sedan när det var min tur så blev jag stoppad för de ville kolla mitt leg. Det tycker jag var skoj :) Kände mig väldigt ung och frääääsch! Mer sånt tycker jag!

Har ju "sluppit" visa leg på bolaget nu ett par gånger i rad. Frågan är om jag ser rynkig ut eller om jag är där så ofta att de känner igen mig :D Vilket som är iaf en dålig anledning :)
Jag brukar intala mig själv att de känner igen mig för att jag en gång jobbat på bolaget. Visserligen ett annat bolag och väldigt länge sedan men iaf. Känns bättre så :)

Ikväll ska jag besöka min och Astrids gamla lägenhet. Ska nämligen hälsa på Mia som ju flyttat in där. Ska bli skoj att se :)

God fredag på er alla... jag säger bara BOY!!