måndag 12 december 2011

Utmaning....

Igår var det filmklubbsmöte igen. Och denna gången var det The Village som visades:


Jag måste säga att jag vid ett flertal tillfällen vad väldigt rädd. Och jag höll faktiskt för ögonen ett par gånger.
Men annars så kollade jag ovanligt mycket för att vara jag. Känner mig faktiskt väldigt stolt. För en film blir ju helt klart mkt bättre om man ser HELA filmen. Man missar ju faktiskt en del om man blundar.

Denna film var mycket bättre än vad jag först trodde. Gillar filmer som ha en tvist och det har verkligen denna. Och man blir väldigt fängslad och det är det som gör skillnaden mellan bra och dåliga filmer. De filmer som inte ger utrymme för prat är de bra filmerna. Och under denna film satt jag knäpptyst (relativt :)).

Bra val Fröken Rhöös!

(Ger mig ännu mera press om vad jag själva ska visa.... Suck.... ;)

1 kommentar:

Rhöös sa...

Tack Lisa :)
Och jag ser fram emot din film! Tror inte att du kommer att misslyckas och inte behöver du känna sån press heller!

PS. Tack för att du lämnade tillbaka filmen på väg hem! :)