måndag 19 december 2011

Lugnt och skööönt...

Har haft en så himla lugn och skön helg.. Vet inte när det hände sist! Men typiskt nog var jag lika trött i morse för det... Jag längtar verkligen till mitt lilla jullov. Även om det bara varar 4 dagar så ska det ändå bli så himla gött. Åka hem till mamma och bara ha det lugnt och skönt...

Funderar dock på att hyra med mig några filmer. Har ju fått filmer på hjärnan och jag klagar inte på det! Film är ju fantastiskt :)

Såg 4 filmer i lördags... hehehe. Lite väl många kanske men det var trevligt :)
Nawals hemlighet
Kyss mig
Diggers
Den fjärde filmen har jag glömt vad den heter...

Den enda jag kan rekommendera är väl Nawals hemlighet. Det är en väldigt kritikerrosad film och alltså en sån där annorlunda film. Det var inget feelgood men en väldigt intressant historia... Se den om du vill må lite dåligt :)

Diggers bör du helt undvika. Hamnar under kategorin meningslös... Kyss mig var väl så där... Många kyssar om man gillar att se på det :)

Nej inget revolutionerande här inte!!


2 kommentarer:

Rhöös sa...

Tack för tipsen!

Jag var också sjukt trött idag. Kom verkligen inte upp ur sängen imorse!!

Kram Anna

Lisa Eriksson sa...

Om man nu kan se det som tips ;)