måndag 24 augusti 2009

22.30

22.30 har jag lagt mig nu tre dagar i rad. Har sovit 10 timmar tre nätter i rad... Är det ngt fel på mig eller har jag bara blivit gammal? (svara inte på den frågan tack :)

Har iaf haft en bra helg, igen! I lördags styrde jag (i gott sällskap med Fridis o Röva) min kosa till Barnens Ö (utanför Norrtälje kanske man kan säga). Där stod det 30-års fest på schemat för Tuben och hans 8 kamrater. Det var en mkt trevlig, välplanerad och rolig tillställning. Men som ni ser på rubriken så la jag mig alltså väldigt tidigt, innan festen ens hade kommit igång ordentligt. Vet inte vad som hände riktigt men skönt var det i sängen i alla fall..

Veckan som kommer lär bli rolig även den!
Träningsmatch på onsdag, kräftskiva på torsdag, bröllop på lördag... Weeee :)

3 kommentarer:

Anna P sa...

Du har ju massa kul den hrä veckan! :)

Det där med att du är så trött ska du nog inte lägga så mycket vikt vid. Jag är också inne i en sån svacka. Är väldigt trött. Antingen beror det på att man inte kommit in i normala livet efter semestern än, eller så skyller jag på vädret (vilket ja gofta skyller på när det är dåligt :))
Med andra ord är det varken fel på dig eller att du är gammal. Jag är varken gammal eller har något fel på mig :D

Lisa Eriksson sa...

Det har du så rätt i Anna - är ju faktiskt inga fel på dig :) Puss! :)

Rhöös sa...

Verkligen fullbokad vecka! Så roligt!!