söndag 30 augusti 2009

Nitlott eller inte..

Snart hemma...

Jag sitter längst bak i bussen.. I minibussen. Vi hyrde nämligen en sådan för vår tripp till Östersund och bröllopet i helgen.

Har reflekterat över ngt väldigt djupt, hehe. Jag fick äran (?) att sitta längst bak i minibussen, ett helt säte för mig själv... Kan sitta och nästan ligga hur jag vill.. Himla skönt faktiskt! Å andra sidan hör jag inte ett skit av vad de andra i bilen pratar om. Eftersom att mittensätet pratar framåt...

Så är jag då nöjd över att ha fått den stora breda ensamma platsen? You guess!

8 kommentarer:

Anna P sa...

Pest eller kolera?;)
Miss you!!

Rhöös sa...

Stackare. Gillar man att prata så är ju det ensamma sätet utan kontakt med övriga ganska kasst!!

Rhöös sa...

Du får sitta i baksätet och surfa istället. Finns ju lite bloggar att läsa =)

Lisa Eriksson sa...

Jag surfade som bara den :)

Rhöös sa...

Var det med den lilla rosa då?

Anna P sa...

Haha klassiskt pratas det om "den lilla svarta" men i er high-tech-värld pratas det om "den lilla rosa". Me like!

Lisa Eriksson sa...

Vi nördar pratar om den lilla rosa istället :)

Den var med och jag är supernöjd för batteriet höll typ hela vägen som jag ville ha datorn igång.. Var säkert 6 timmar - det är fasen bra för en bärbar!!

Rhöös sa...

Riktigt bra!