onsdag 5 augusti 2009

Just another fucking onsdag

Har den tröjan på mig idag så jag blev lite inspererad (just another fucking t-shirt då men iaf)

Ja nu har jag kommit in i vardagsrutinerna igen skulle man kunna säga. Kört försäsong både i går och i måndags. Skönt! I går var vi i hall hela passet och det var ju bara sååå skoj att spela lite innebandy igen :) Mitt dilemma nu är att jag inte kan bestämma mig vilken klubba jag ska köra med... Köpte ju två stycken nästan samtidigt och nu blir det nästan att jag varvar mellan dessa klubbor hela tiden.. tror jag bytte tre gånger igår... Vill ju köra med en så att jag vänjer in mig med den!! Aja ska väl inte vara så svårt.

Igår kom Astrid förbi lite.. jag var duktig och inte hakade på pizzan.... (även om jag fick lite rester... ) Känns som jag är på gång nu med migg lite mer sundare liv. Underbart... Gick även och la oss kl 22.... Helt sjukt :D

Ville inte så mkt mer än så... :)

3 kommentarer:

Anna P sa...

Härligt Lisa! Du verkar verkligen vara på G! :) Både hoppa pizza o sussa tidigt.
Det där med klubba löser sig snart. Efter ett tag vänjer man sig vid en av dem o sen går det inte att vela mer liksom.

Ass sa...

Ta den med mjukast blad, tror den passar dig bäst :)

Jag vill bara påpeka att jag faktiskt åt kebab :P

Men jag hade en riktigt skön slappokväll igår-jag var nöjd! :)

Rhöös sa...

Jag säger nästan som Astrid... fast jag säger ta den med mjukast skaft, alltså högst flex...

Eller så tänker du så här: Om du hade en klubba förra säsongen och känner att du vill byta och kör med en ny men velar och går tillbaka till den gamla? I så fall. Göm den gamla och spela bara med den nya så har du snart vant dig. Det finns säkert en anledning till att du ville byta från första början.