måndag 17 augusti 2009

Så kör vi igång v 34

Inte så laddad för en ny måndag vill jag inte påstå... Jag tror nästan att man skulle kunna säga att jag hatar måndagar ;) Nej hata är ett starkt ord... Vill ogärna använda det... Men jag ogillar måndagarna helt enkelt :)

Har varit hos farbror doktor idag igen. Dags för det årliga besöket och angående m ina nackproblem så ska jag nu rå röntka (vet i fasen hur det ordet stavas) nacken för att eventuellt utesluta att det är ngt med lederna där i. Förhoppningsvis beror det på att jag jobbar på kontor och sitter dåligt eller något och då kommer jag att få ett rekommenderat rehab-program... Hoppas på att det går att fixa till med rätt träning och kanske justera sittställningen ngt.. Vill inte ha problem med nacken for ever lixom :(

Nu äntligen ringde fröken Rhöösen så nu blir det lunch! :)

8 kommentarer:

Carrie sa...

röntga. Just for your information =) Hoppas det blir bra i nacken med rehab och det!

Lisa Eriksson sa...

Tack Carrie... Du är en klippa :)

Lotta Dahm sa...

Jag har ett nackskydd om du vill låna..... skämt åsido! Hoppas du blir bättre.. kram kram

Anna P sa...

Jag tycker tisdagar är värre...så jag har ju typ det värsta framför mig den här veckan ;)

Hoppas verkligen att nacken blir bra igen!

Rhöös sa...

Fast på tisdagar är det ju so you think you can dance och det räddar ju typ hela dagen =)

Måndagar tycker jag är ok, då är man fortfarande på g från helgen. Dock jobbigt med första måndagen efter semestern... (var bara tvungen att gnälla lite till)

Lisa, i morgon blir en bättre dag!

Anna P sa...

Hahaha tänkte inte på det Rhöös ;)
Klart du får gnälla, det får man precis efter semestern...och hela hösten fram till nästa semester :D
Ha en bra dag mina fina vänner!

Ass sa...

Snart är det torsdag Lisa -Då kan du få gnälla :P

Lisa Eriksson sa...

Jag tycker torsdagar är ganska ok :)

Känns som att vi alla har olika hatdagar :)