måndag 3 augusti 2009

Slut på semestern

Ja idag tog den slut... Det är med lite blandade känslor jag är tillbaka på jobbet idag.


Faktiskt skönt att komma in i vardagen igen. Ska börja med grötdiet och försäsongen drar igång o allt sånt där. Vännerna är hemma (alla utom en som försvinner när semestern är slut :S).. Ja ni vet..

Ganska lugn start på veckan i alla fall. Inte så mycket nya saker som ska göras utan mest sådant som jag visste om innan (var inte så lite iof)..

Idag börjar som sagt försäsongen på innebandyn. Ska bli grymt skönt att komma igång... Jag har ju legat av mig :S Men tror det får bli ganska lugnt idag för kroppen är lite mör efter lördagens alla matcher... Pallar inte sånt längre..

Semestern har i alla fall varit bra. Jag har hunnit med en hel del och jag känner att jag har fått koppla av. Härligt! Nu är det ju bara 4 månader kvar till nästa semester med ;)



Men för att sammanfatta semestern lite...

Antal sedda älgar: 3
Antal sedda ormar: 1 (död) + en mask som skulle kunna klassas som orm..
Antal fyllor: 4
Antal dagar utan alkohol: 11
Antal trevliga dagar: 21
Antal dagar med tårar: 3
Antal träningspass: 6 (jag skäms...)
Antal dagar med dålig karaktär: 18
Antal knäppa dagar: 5
Antal sålda bilar: 0
Antal dagar med sol och bad: 3 (fy vad lite)
Antal nätter i min lägenhet: 5
Antal "dumma" SMS: 200
Antal bokade resor: 1 (Thailand i vinter)
Antal städer besökta: 11 (Gamleby, Västervik, Laxå, Mora, Axi (räknas knappt som stad), Kisa, Stockholm, Hjortkvarn, Söderköping, Motala, Sturefors)
Antal cyklade mil: 3,5 (på grusväg, oskön sadel och i mörker)
Antal pickup-flak: 1 (9 personer och 7 cyklar fick plats i den)
Antal bilder tagna: ca 200
Antal dagar utan msn: 19
Antal sedda filmer: 15
Antal myggbett: 35




Mkt fin sammanfattning :) Nu ska man väl orka jobba med.......

3 kommentarer:

Ass sa...

Räknas inte Hjortkvarn som stad? :D

Lisa Eriksson sa...

Hur kunde jag glömma, jag korrigerar!!

Rhöös sa...

hahaha, vilken rolig lista!