torsdag 30 juli 2009

Fläsk

Måste bara skriva ner det här med så att det verlkigen blir av...

Idag ska jag röra på fläsket!! Åker ut till Jenny för lite motion och trevligt sällskap :)

Fy vad jag är ur form... Vad hände? :S

Aja.. På måndag då jäklar.. då börjar innebandyn igen och då ska jag ha 100 % närvaro *helgon*..Nej men allvarligt... Vill verkligen träna, min kroppshydda behöver dra ihop sig.. usch vilken ångest jag har.. kan inte tänka mer på det nu för då blir jag kallsvettig..

Nu ska jag dunka lite musik.. Sen blir det stan med fröken Anna :)

2 kommentarer:

Rhöös sa...

Det var skoj att gå på stan idag. Och härligt att få hitta så mycket som passade dig =)

Supertack för hjälpen med lägenheten, jag har köpt tyg och klätt om stolarna nu också och nu känns hela möbleringen såå rätt. Du är bra du Lisa!

Rhöös sa...

Hur gick det igår, blev det något brännande?

Det öste ju ner!!