söndag 5 juli 2009

hola...

Nu har det gått några dagar sedan sist... har haft fullt upp skulle man kunna säga..

När det är sån här exotisk värme ute så blir man helt klart lite mer latino i sinnet... Allt känns så mycket enklare och spontaniteten och the crazyness tar över ;)

Har haft en jobbig arbetsvecka... Långa dagar och mycket att göra... tack för det fina vädret så även fast man släpat sig hem så sent som nio så har det inte känts så farligt för det är ljust och varmt när man stänger dörren till jobbet bakom sig. Det gör så mycket..

I fredags var jag i alla fall på en AW med två Annor. Drack några goda drinkar och njöt av att det var helg (semester för vissa)... Var hemma redan kl tio.. Men kunde inte sova... kanske släckte lampan kl 01. Som tur var fick jag lite virtuellt sällskap under min insomnia :D

Lördag och 60-års kalas hos mamma stod på programmet. Jag, brorsan o Malin for till Kisa på förmiddagen för att tillbringa den med mamma, morbror och moster. Det var väldigt trevligt tycker jag! Senare på eftermiddagen kom det lite fler gäster. Bland annat pappa, Karin och Klara. Kändes så skönt och härligt att få vara med större delen av familjen och släkten (min är inte så stor). Var en riktigt rolig 60-års fest med många skratt och rloga berättelser :) Under hela dagen kände jag mig omåttligt familjekär.... Vill ta alla i min famn och bara krama... Ser verkligen fram emot i höst när det blir tillökning.. Åh vad jag längtar!!

Halv nio styrde vi kosan tillbaka mot Linköping igen. Där slöt jag upp med Sofia och Anna och så avnjöt vi gooooooooda drinkar. Åh så härligt det var att träffa dom. De är fasen i mig så underbara båda två och bara sprudlar av värme, härlighet och glädje! Vilken energikicksdag!!

Sofia har föresten köpt två katter (birma) som bara för söta... Åh så härligt fluffiga och mjuka :)

Kände mig riktigt het igår annars då jag hade en ny cool tröja och Sofia hade fixat frillan min. Jag var het!! Men väl ute på stan insåg vi alla tre (kanske inte Anna :) att stan vimlade av snygga smala blonda saker med stora boobies. Så sen slutade jag känna mig het. :D Gick hem med en kebab i handen och somnade mätt och belåten med mobilen i handen o ett halvskrivet sms :)

Anyhow så har de varit några underbara dagar och jag har en massa positiv energi inom mig... Kanske märks då alla mina meningar är bombarderade av positiva ord. Men jag menar det verkligen!


Nu slår jag på Ultimate RnB Love och bara blundar och njuter av livet...

Om några timmar ska jag sedan försöka hitta ngn sändning på nätet som visar Wimbledon finalen... Varför kan inte Sverige vara intresserad av tennis (eller Robin var ai final) så de kan visa finalen på ngn kanal (som jag har) Aja that´s life :D

Senare i eftermiddag får jag besök av en röv. Inte vilken röv som helst utan en Astrid.. Life is good :)

Bäst låten med Michael Jackson är för övrigt Give in to me.. Så sjukt bra...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tv 4 visar ju wimbledonfinalen, matchen börjar 15:00 med 30 min uppsnack klockan 14:30.

Lisa Eriksson sa...

Åh, hur kunde jag missa det i tv-tablån..... TUSEN TACK anonym :)

Asså tack verkligen!!

Knutsson sa...

Det var jag som skrev, man är ju sportnörd ut i fingerspetsarna.
Det var ju en härlig tajming att du hittade min kommentar strax före matchen.

Jag tänkte som tack för att bloggen uppdateras så ambitiöst så kan man väl bjuda på lite information.

Och din slutsats av det här är helt korrekt, nej jag har inget liv.;)

MVH
Oraklet i Delphi

Lisa Eriksson sa...

Hehe, helt ok att inte ha ngt liv ;)

Jag kommer hur som vara evigt tacksam :D