måndag 13 juli 2009

Dag 1 avklarad (nästan)

Så ja... första dagen på semestern börjar lida mot sitt slut... Gud vad jag har bloggat på min första dag.. hihih...

Glömde visa min goda frukost förut... Hembakat bröd (inte jag som bakad dock :$).. Men som pålägg skinka, ost och avocado. Det är bara för smarrigt!! Fick lite Verum hälsofil till med :)

Hur som helst så blev jag lite sugen på sol. Och som tur var så höll sig solen framme. Så jag läste klart min bok på ballen.. Det var jätteskönt!

Men skäms lite för mina fula sommarben... De är jättetorra och inte speciellt vackra att visa upp. Det syns inte så bra på bilden.. kanske bra det!

Passade på att måla naglana sommarfina samt fila till dom lite. Tycker att det blev snyggt. Jag har ju haft turen att födas med tjocka naglar så inte några lösnaglar här inte! Men man kan trot, så fina blev dom :) På den bilden ser man förresten hur torr jag är på benet... oops.. jaja ska snart åka till Dalarna ju och i vattnet i tjärn är oljigt och fint så ;)

Min sommarstädning går dock så där... jag har dammsugit mattan... o lagt i 5 maskiner tvätt... Men tvätten är nog inte så mkt sommarstädning.. Så ett stort minus till mig där... Lär inte bli så mkt i morgon heller för då har jag andra planer... Aja...

I afton blir det eventuellt att se film med en trevlig vän... Får se hur det blir :D
Kom på en sak.. jag o den där trevliga vännen pratade om smink, nagellack och ögonbryn i säkert en timme (minst) i sträck i lördags. Det kändes oerhört tjejigt men vad gör det - jag är ju tjej och tycker det är skoj med allt sånt. Fick även sminka henne.. Hon blev sååå tjusig tycker jag själv :)

Som tack målade hon mina naglar och plockade mina ögonbryn... Riktigt tjejigt alltså men sånt är ju så skoj :)

Nu ska jag dammsuga resten av lyan... Bara måste...

5 kommentarer:

Rhöös sa...

Supersnygga naglar ju!!

Lisa Eriksson sa...

Japp, erhört fina.. Gjorde en Anna-filning med :)

Rhöös sa...

Hoppas du får en bra semesterdag hos mamma idag!

Rhöös sa...

Helt plötsligt uppdaterades sidan och den ser helt annorlunda ut. Tjusigt =)

Var ju tvungen att skriva det =)

Köparen sa...

Dina ben ser lika silkesmjuka ut som alltid...saknar att smeka dem...