torsdag 9 juli 2009

min vän...

Idag var vi på ett fik för att planera en vintersemester... Åh vad jag längtar dit by the way... Ge mig besked om ledighet så bokar jag...

I alla fall.. När vi var på väg hem så låg det en apoteketpåse kvar.. Det visade sig att det var **** som hade glömt då h*n varit på apoteket o köpt ut nytt nässpray... Då undrade jag om det inte var var så att h*n redan hade nässpray så det räckte?!

Vad döljer sig i den där väskan undrade jag...
Nej men visst var det läge att köpa nytt nässpray!! Två stycken till och med ;) Tror även det är dags att köpa nytt läppbalsam snart.... Låg ju bara 5 st i väskan... Puss!
<3

Hihihihih

2 kommentarer:

Lotta Dahm sa...

A*** is crazy..... :O)

Rhöös sa...

hehe, det bästa var försvaret/motiveringen...

"det är ju semester nu" (för man behöver mycket mer näspray på semestern) =)